...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

شاید اگر ابروریزی نکند میمیرد...

شاید اگر ابروریزی نکنم میمیرم...

ابرو ریزی کردم...در حد لالیگااااااا...گند زدم ب معنای واقعی کلمهههههه...

عاقا خب توی فیلم ها وقتی همه معتاد ها چایی نبات میخورند....چ دلیل دارد ک من فکر نکنم موادشان را حل میکنند توی چایی شان؟هان؟

یک داستان با همین محوریت نوشته ام و برای هر ادمی فرستادم...هر ادمی ک میشناختم و نمیشناختم...و ابرویم رفت...چون هیچ کس چیزی نفهمیده بود....

من از کجااااااااااااااااااااا میفهمیدم اخر؟اه...

۱ موافق ۰ مخالف
خخخخخخخ اشکال نداره 

گنددددددددددددددددددد زدممممممممممممممم.....

بذار بهتون روحیه بدم
شکست پلی ست به سوی پیروزی :)

اخه اینا سابقه دارن......:-(
تاحالا ام ب پیروزی منجر نشدن.....
من چ میدونستم اخهههههههههههه...

منم همین فکر رو میکردم تریاک تلخه نبات میریزن قابل خوردن باشه...امشب از جهل بیرون اومدم :))))
فقط سوالی که پیش میاد چایی نبات واسه چیه پس؟!

تریاک سرده....و چایی نبات میخورن گرمی باشه....خاکککککککک ک من نمیدونستم....از کجا باید میفهمیدم اخه؟
برای این میخورن  فشارشون نیفته....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان