...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

شوهرکردم رفت...

کلا ما خانم ها از ان هایی هستیم ک زود همه چیزرا میگیریم و تا ته خط رفته ایم...و بعدش هم میبریم و میدوزیم...

خانم طالبی از من خوشش امده....

فامیلشان را میگویم چون قشنگ است....واگر شوهری ک برایم جور کرده فامیلش همین باشد مجبورش میکنم یک لباس سبز با یقه زرد بپوشد....اگر موهایش زرد هم باشد ک دیگر عالی تر....ک بشود یک طالبی خوشگل دست اول.....

امروز توی راهرو من را دید و اسمم را پرسید...و وقتی فهمید اصفهانی ام با تعجب پرسید پس چرا کن تاحالا نورا مدیده بودم؟خاستم ازشان معذرت خاهی بکنم ک در طول سه ترمی ک انا بوده ام چشمشان ب جمال منورمان روشن نگردیده....میگویم خانم طالبی من و شما ک صدبار همدیگر را دیده ایم....شاید چون حالا یک مدتی است عینک میزنم چهره ام تغییر کرده است....واقعا اگر میدانستم نداشتن عینک در پیدا کردن شوهر چنین معجزه ای میکند زودتر از این ها عمل میکردم....

خلاصه خانم طالبی مارا کشاند توی اتاقشان و پرسید شوهر کرده ام؟این جا دقیقا همانجایی بود ک پس از سال ها دوزاری بنده افتاد روی موزاییک های کف اتاق....ولی اگر همه بدشانس ها شانس دارند ماهم داریم....یک نفر امدو زد و خلوت زیبای صورتی مان را بهم زد...

خلاصه خانم ط گفتند بعدا بیا پیشم....و من هم مگر ترش مانده ام ک بروم پیشش....

خلاصه این ک عینک ما....اثار رفتن اش دارد کم کم مشخص میشود....بعلههههه....

۰ موافق ۰ مخالف
:))))
تبریک میگم واسه موفق بودن عملتون خدا رو شکر:))
* بح بح وه تاثیرای خوبی دییییی:
ببینیم بالاخره یه شیرینی نصیب ما میشه یا نع؟خخخ

اونم وقتی فامیل شوهر ادم طالبی باشه....خخخ...اگه بوی طالبی بده ک دیگه عااااااالی....
دلم هوس شیرینی کرد....
ن بابا...خانم ط خیلی چاقه...لابد این عاقاهه ام چاقه....
ممنون...هنوزم اندکی نابینام.....خخخه
الان داشتم پستو میخوندم دیدم چقد غلط نگارشی داره....اوه....

فکر میکردم فقط من  از آدمای عینکی خوشم نمیاد :))) گویا همه گیر تره!
البته خودم هم عینکی ام :|

بحث خوش اومدن نیس...

تازه برا من برعکس شده....

حالا ک عینک ندارم همه میگن چرا یکی از چشکات از اون یکی کوچیک تره....

خخخخ....کلا قناسم....

سلام
تبریک بخاطر عمل 

علیکم السلام......ممنون....

خط 3 و 4 و 5 عالی بود
ماهم یک سری طالب خوب اطرافمان داریم :))

شماریدید خط هارو؟برم بخونم ببینم چی نوشتم.....خخخخخ.....مرسی اومدین......

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان