...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

خجافژ

از فردا ب مدت یک ماه شاید دیگه نشد بیام.همه دوستان....خدانگهدار....
ن ک خیلی ام اینجا ریفیق داریم......خخخخ

بعد ی ماه با چشمای خودم میام....
اگرم کور شدم ک دیگه نمیتونم بیام....خخخخ

شب ها دعا کنید برام....
۰ موافق ۰ مخالف
عمل جور شد؟؟؟
:)))
امیدوارم زود زود برگردین و برامون پست بذارین:)))
دعا میکنم حتما و مطمئنم عملتون موفق خواهد بود:))) فقط یه ماه زیاد نیس؟؟:(( زود برگردین خانوم معلم:)

سلام.میگن تا پونزده روز تاری دید داره....
تا یک ماه ام گوشی دست گرفتن در حد ضرورت...
درجه چشمام بالاس...دوره درمانش بیشتر طول میکشه...
التماس دعا....
حقیقت اش امسال من ی روضه ام نرفتم.جور نشد....یا خودم شب خسته میرسیدم خونه....یا کسی نبود ک همراهش برم....امسال امام حسین حتی این لیاقت رو ب من نداد ک براشون اشک بریزم....
قدر اشکاتونو بدونید....
ممنون ک دعام میکنید...سپاس....

ایشالا عمل با موفقیت انجام بشه :))

ممنون..انشاالله....
فک کنم زلزله اومد....کل خونه لرزید.....:-\

سلام
روضه ی محرم رو از خودتون دریغ نکنید.
خیلی از ارزاق در این مجالس تقسیم میشن. اگرم نتونستید صوتش رو گوش بدید. خدا رو شکر الان دیگه کم هم نیستن ...
مارم دعا کنید.
سلام
ان شاءالله خیلی زود خوبه خوب میشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان