...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

یعنی هیچ درمانی برای درد ما نیست؟

امده توی پی وی من....میگوید کمکش کنم.از گروه انداخته اندش بیرون...اسمش ناصر است.....میگوید حق با خودش است....شماره اش راهم حاضر است ب من بدهد ک زنگش بزنم و همه حقیقت را ب من بگوید....میگوید توی گروه بپرسم چرا بیرونش انداخته اند...و من پرسیدم...همه خندیدند ک این توی پی وی توهم امد؟و ناصر ادمی است ک کلا مزاحم همه خانم ها میشود و از همه شماره میگیرد....ب ناصر میگویم میخاهم بلاکت کنم حرف اخر را بزن....میگوید شاید حرف حرف هایم روزی شما نبوده....و من...بلاکش کردم...ولی خداشاهد است دوهزاربار دلم میخواست باهاش حرف بزنم....و از بلاکی درشان بیاورم....بعله....درد ما فضولی است...و درمان هم ندارد...


شماره دو:

کممممممممممممک.....ککککککمممممممکککککک....کممممممککککککک....

شدیدا نیاز ب یک فرد قهار در زمینه وکالت و بلد بودن قانون داریممممممممممممم

یک داستان شروع کرده ام ولی بیشتر سروکارش با قانون و دادگاه است و من ب این فضا و کمه کمش ب قوانینی ک در مورد نقش اصلی اجرا میشود نیاز دارم...

دداستان درمورد ارتداد است...

خاهشمندم اگر در این زمینه تبهر دارید ب داد بنده برسید....

سپاسسسسسسسس....

۰ موافق ۰ مخالف
سلام!خوشحالم که باز می نویسی :)
نه متأسفانه حقوق نمی دونم :( سوال ادبیاتی داشتی در خدمتم :))

علیک السلام.....با اختلاف نصف روز بعد از منهدم کردن وب قبلی اینجا بازگشایی شد.....خخخ

از ادبیات متنفرممممممممممم.....البته ببخشیدا....ولی منی ک رشته ام ریاضی بود و اومدم تو رشته ای ک همه توش ادبیاتی ان....اندازه چییییی عقبم......اونا میخابن تو خونه....و من مدام کتاب گاز میزنم ک بهشون برسم....نامردااااا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان