...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

من دیگه حرفی ندارم:-|

خانم معلم غذاتو بیارم تو اتاق یا میای پیش مهمونا باهم بخوریم؟

خب من جوراب دم دست ندارم و حسش نیست شالم را سفت کنم...پس پیش مهمان ها شام خودن منتفی است...دندان عقلمان هم ک کچلمان کرده است...

_ن...اصن نمیخورم...

تو ک چیزی نخوردی....خیلی خری...بیارم اینجا بخوری؟

بد چیزی هم نیست....حالا با درد دندان ها یک کاری اش میکنیم...:اگه میارین ک دستتون درد نکنه...

_جم کن خودتو من هلک و هلک برات شام بیارم تو اتاقت؟برو بینیم بابا...

من::-\




امروز توی اتوبوس یک ص خنده دار دیدم....یک عاقای جوانی با یک ساک مثل همیشه بدون کارت زدن پریدند بالا:خانما عاقایون لطفا توجه کنید...پنج تا دستمال برا پاک کردن شیشه پنج تا پنج تومن...از مرز بانه اوردیم...هر جا برید قیمت کنید ب این قیمت نمیدن...خانم ها اقایون...

ما خانم ها فقط نگاه کردیم بنده خدا را....حتی یک نفر هم سرش را تا نکرد ببیند پول توی کیفش دارد یا نه.....من هم ک اصلا از هرجور خریدی فرار میکنم.....

_خیلی خب باشه...خانما عاقایون خودکارم دارم چهارتا چهارتومن....هرجا بری این خودکارو با این قیمت زیر یکو پونصد نمیدن(حین صحبت برایمان روی مقوایی ک توی دست هایش است خرچنگ غورباغه میکشد)....

هیچ واکنشی از طرف ما نیست....فقط نگاهش میکنیم....چند لحظه مات توی صورت تک تکمان زوم میکند...انگار ن انگار...

_خانما عاقایون....این خودکارا شانس میاره براتون.....بخت باز میکنه....ی دختره خریده بود همون شب ده تا خاستگار براش اومد...

کل اتوبوس میزند زیر خنذه...چند خانم از بنده خدا خودکار میخرند....

_خانما عاقایون این خودکارا شانس میاره....خودمم ازشون استفاده میکنم.....قرار بود دکتر بشم خودکار فروش شدم....

از اتوبوس میپرد بیرون....

۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان