...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

شما گوش ندید...


گاهی وقتا ادم دلش میخاد فقط بگه خدایا شکرت.....

هربار دعا میکنم ی دعا از دستم درمیره...یادم میره....بعد دعایی ک نکردم اونی ک نباید میشه...


من از خدا چیزی نمیخام...

بجز همه چیزهایی ک بهشون گفتم..فقط ی مشهد خاستم....امام رضاباهام قهره....مشهد بهم نمیده....دارم ب خدا میگم بلکه قبول کنن....

ی چیز دیگه ام میخام....ک مثل همیشه نیس....خداجون من ک بدبختم....هرچی اطاعت شمارم کرده باشم برا خودم بوده...دلیلی نداره چیزی ک میخام بشه....ولی.....من براش زحمت کشیدم......خاهش میکنم ب چشم بخشسو کرمتون ب این خاسته نگاه کنید....خداجپن....دوستتون دارم.....ممنون....گل......گل.....گل....

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان