...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

ارامش.....

تا حالا چیزی ب اسم ارامش قبل از طوفان شنیدید؟؟؟؟

الان ارامش قبل از طوفانه....

تا دو ساعت وقت داریم از ارامش لذت ببریم....

دلم برا مامان میسوزه....

تو این طوفانا من میرم قایم میشم...میرم لای کتابام گم و گور میشم...

ولی مامان باید وایسه...جلوی طوفان....

من از طوفان میترسم...

خدایا خاهش میکنم هیچ وقت تو هیچ خونه ای طوفان نباشه...

ممنون...

۰ موافق ۰ مخالف
چی شده مگه ؟؟؟

طوفانای زندگی ما زیاده....ینی تو همه خونه ها اینطوریه؟
دلم حرف زدن میخاد....چرا همه پستا خصوصیه....من ب چی جواب بدم اخه.....

جواب واو ت: بله مهمان داریم.....یعنی یک مهمانی ک داشتم یکی دو روز از نبودنشان لذت میبردم.....مهمانی ک هرکجا باشد یک بغل پیدا میکند ک تویش زار بزند.....و من از تنها چیزی ک متنفرم زار است....تکرار بدبختی است....نیا....جان من نیا....

جواب الف قاف:نمیخام....

جواب ر خ: خسارت میزند.....این طوفان گند میزند ب روح من و مامان....این طوفان همیشه عادت دارد بدبختی دوره کند....جیغ بزند....فحش بدهد...زندگی مان را عزا کند....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان