...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

اقا این همه استرس برای چیییییی؟

اقا این همه استرس برای چیییی؟

حالم خوبه ها....

ولی معدم داغونه....داغه داغه....کار نمیکنه....زیاد کار میکنه....کلا هر حالت روحی روانی ای داشته باشم این معده ب هم میریزه....

مثل الان....ک ی قلپ ابم از گلوم پایین نمیره....

چراااااااااااا؟

حق من نیس بدونم چرا استرس دارم؟؟؟؟خخخخخ...

واقعا نمیدونما....ای باباااا...

خسته ام....کل تابستون ی روز درمیون استرس....اینجوری پیش برم ک داغون میشم از تو....من هیچی....این معده بدبخ میترکه...


پ ن: میگممممم....شما وقتی عطسه میکنید ابریزش بینی ندارید؟من فک میکردم همه مثل خودم ان....ولی جدیدا متوجه شدم هیچ کس اینطور نیست.....فقط من بیچاره ام.....فقط.... خانم معلم بدبخت است ک بعد از هر عطسه در ب در باید دنبال دستمال بگردد...

۱ موافق ۰ مخالف
عطسه تو مریضی آبریزش داره و عطسه معمولی نه!
بعدی.. :)))

در کل همیشه هست....خدای مهربونم؟منم مثل بقیه می افریدی...اخه چراااااا...

ب مامان ک میگم استرس دارم...میگن تو ک اینجوری هارهار وسط خونه میخندی استرس داری؟ چ ربی داره.....حتما ک نباس ساکت بشینم ی گوشه ناخن بجوم ک....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان