...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

من از شما متنفرم...

به من میگه ناراحت نشیا....من ب همه شاگردام میگم....شوهر کنی خوب میشی....

 و من با تنفر نگاه میکنم....نگاهی ک یعنی دلم میخاست بپرم و خرخره اش را گاز بگیرم....

 و شاید اگر مرد نبود همین کاررا میکردم....

اویییی عاقا.....متنفرم ازتتتتتتتت...

بی فرهنگ....

۰ موافق ۰ مخالف
استادتون اینو گفتن؟؟

:/
مردل اصرار دارن همش به آدم بگن جنس برترن...حداقل بعضیاشون با تفکرای خاص این شکلی ان...

شما حرص نخورین... فقط به هدفتون فکر کنین و همه سختیا رو تحمل کنین... خیلی هم حرفاشونو با خودتون تکرار نکنین ....

هووووووووف
شوهر کنی خوب میشی؟؟ هههههه:/

خیلی بیشعور بود...اهههههه....
واقعا چیزهایی ک من نوشته بودم نباید اینطور قضاوت میشددددد....
حقشون این نبود...
اه....
ابرومو برد جلوی اون هنه ادمممممم...
نمیخاستن بگن جنس برترن....ولی حالمو بد کردن....

ازدواج همیشه چیز خوبی است:)

پیشت...

ببخشیدا راست گفته خخخخخخخخ

خب.....میشود ب این عم توحه کرد ک نمیدانید فی چ باب فرموده اند...
وای خدااااااااا....
چقد دیوونه میشی ک ی نفر پیش خودش هزار تا فکر چرت.....ن هزارتا......ی فکر چرت بکنه..... اه....
چقد حالمو بد کرد...
بدی حرفش اینه ک قضاوت کرد....

اره خوب قضاوت نباید می کرد 
از حرف من ناراحت نشدی که من شوخی کردم؟

نه....
جایی ک کسایی ک توشن منو نمیشناسن....و یکی از همونا قضاوتم کنه.....و بلند بگه......و جواب منو گوش نده.....مستحق نفرته..
ن بابا شما ک از خودمونین...;-)
حالا من میگم نفرت.....ولی هفته دیگه دوباره پای ثابت کلاسم:-P

بهش میگفتی بیا خودت حالمو خوب کن خب:)))))))
باید یکم پرو باشی که نیستی! من بودم حتما جوابشو میدادم ک دیگه غلط زیادی نکنه!

اووووه....استغفرالله.....ما و این حرف ها...
میگم....بنده خدا منظوری نداشت.....میگه وقتی درمورد خیانت و طلاق مینویسی....اگه شوهر کنی خوب میشی دیگه نمینویسی.....
وای....یک لحظه فکر کردم چنین حرفی بزنم ب استاد.....خخخخخخ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان