...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

ته تهش....

نهایت فقر یعنی بروی پای خود پرداز و نتوانی حتی بییت هزار تومن از حسابت بیرون بکشی.... و توی دلت قهقهه بزنی...و مراقب باشی کسی پشت سرت نباشد ک ببیند فقط ده تومان بیشتر توی کارتت نداری....

نهایت بدبختی هم میشود دیشب حقیر...ک چشمم شکست...و هرقدر دنبال ان یکی چشمم گشتم ک جایگزینش کنم نبود ک نبود....هر وقت دیگری بود خداراشکر میکردم ک بالاخره بهانه ای جور شد ک حمله کنیم سمت چشم پزشکی و من ب پای دکتر بیفتم ک شمارا ب خدا این چشم هارا عمل کن برود....اه....

و بدبختی اصلی انجاس ک امروز با مهدی قراراست برویم سینما...و فکرش را بکنید بدون چشم برویم سینما...توی خانه را دوهزاربار گشتم دنبال چشم قبلی ولی هرچه بیشتر چشم بقیه را پیداکردم کمتر مال خودم را جستم...سه تا چشم پیداکردم و مامان ب زور میدهد دستم ک بزن ببین میبینی....و من میزنم....و نمیبینم...و فکر کنید امروز را با چشم بدون دسته ام بروم سینما....

چشمی ک اگر یک اپسیلون تکان بخورم سر میخورد ک پاییین بیفتد....و اگر نهایت تعادل را هم برقرار کنم باز هم چون دسته ندارد کج و معجوج سر جایش مینشیند....

۱ موافق ۰ مخالف
این بدبختی رو منم با چشمهای دسته دار دارم.
هر روز صبح کل خونه رو میگردم تا پیداشون کنم:))))

چشم های من اگه صبح ک از خاب پا میشم نباشن....جایی رو نمیبینم....همیشه بالای سرم میذارمشون و مامان بم میگه از بس بقیه روش پا گذاشتن شکسته...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان