...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

تف...

ادم گاهی وقتا تفش میاد...

وقتایی ک ناراحتی...از ی نفر....و صادقانه بهش میگی ازش ناراحتی...و طرف دور برمیداره...

و تو دلت میخاد در جوابش بگی: تف

نون قهر کرده....چون من قهر کردم....گفت مطلبی ک گذاشتم متناسب با گروه نیست...و من ناراحت شدم.... شعر من....شعر یار دبستانی من بود...منتهی تغییر داده اش...و واقعا ناراحت شدم چون با عشق تو گروه مطلب میذارم...و حالا قهر کرده.....اه....حوصله منت کشی ام ندارم...

اینجا زندگی خوبه...اونجا چطوره؟شما هم شاد زندگی میکنید؟

همیشه و همیشه و همیشه سعی کنید قضاوت نکنید...

انشاالله ک خودتونم قضاوت نمیشید...

سعی کنید نمازتونو اول وقت بخونید....کاری ک من انجام نمیدم و نمیدونم چرا....واقعا چزا؟؟؟


ربنا اتنا فی الدنیا حسنه....


چ پستی شد...چ خوب شد ن؟...چ خوبه ک پست های با دلخوریمونم خوب تموم بشن....نفس عمیق....بوی شکوفه بهاری....البته برای اون اخری باید بینی خلاقی داشته باشید....;-)


پ ن:اهان یادم افتاد چی میخاستم بگم...اگه من تو ی پستی بنویسم عاشق یک لحظه ای شدم ک استاد فلان حرفو بهم زد...ممکنه عاشق استاد نشده باشم....و عاشق حرفش شده باشم....پس چ خوبه ک قضاوت نکنیم....و نفس عمیق بکشیم....

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان