...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

یک گوشه کار را بگیر دیگر....

استاد میگوید برای نمایشگاه همه تان باید یک گوشه کار را بگیرید....

و ما ب این فکر میکنیم ک چ کاری می تواند سی و هشت گوشه داشته باشد برای ما....


بعضی راننده هارو باید پرید و ی ماچ درست و حسابی چسبوند رو لپ های چروکشون....صب سر کوچه ک رسیدم دیدم اتوبوس داره از تو ایستگاه حرکت میکنه....بوق زد.....گفتم نکنه با من بوق زده.....تو نگاهم پر حسرت بود...نگاهش کردم....داشت نگاهم میکرد...پا تند کردم....پا سست کرد...دویدم....ایستاد....پریدم بالا.....حرکت کرد....و من دلم می خواست بپرم و هزار بار ازش تشکر کنم..... گاهی انتظار این محبت هارا نداری..

امشب ک داشتم برمیگشتم یک خانمه دوید دنبال اتوبوس.اتوبوس برایش ایستاد....ان هم بی ارتی ای ک هیچ وقت نمی ایستاد....چون میداند شب و زن بیرون از خانه یعنی چی...و من کمی بیشتر از یکم لبخند زدم....


امروز یاد احمدی نژاد افتادم....ان هم ن یکم....خیلیییی....دیروز ب الف رییس بیج زنگ زد ک همراهش برود ناحیه....فکر میکردم برای حرف های جشن میخاهد...گفتم باشد....امروز ک توی راه ازشان پرسیدم برای چ میرویم گفت جلسه ای است برای رییس ها و جانشین ها....گفتم من ک مسعول سیاسی هستم...جانشین نیستم...گفت میخاهیم خانم نون را برداشته و شما را بگذاریم...خیلی راحت....مثل احمدی نژاد ک وزیرش را توی سفر برکنار کرده بود....

بچه ها امروز رفته بودند رنگامیزی قبور...ولی من نتوانستم همراهیشان کنم...نون هم توی عکس ها بود....داشت میخندید....و من از خودم خجالت کشیدم....یادم باشد بهشان بگویم نمیخاهم بجای نون باشم...مگر توی بخش سیاسی بودن چ اشکالی دارد؟؟؟


بعد نوشت:ی چیزی از خدا میخاستم....فرمودن نه...دلم شکست...ینی تاریخ انقضای خاسته ام تموم شد...مگه این ک تا فردا معجزه بشه...و من از خدا کم معجزه ندیدم....منتظر حضور پراز معجزه تون هستم خداجون....ممنووووون...

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان