...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

اسم مهمان امشب راحیل بود....

امروز استاد دوباره خانم ر د را اورده بودند کلاس.....و ازمان تست فلان گرفتند...ب من میگوید تو همه اش میخندی....قرار بودصدکلمه سریع ب ما بگویند و ما جلوی هر کلمه در ثانیه اول هر چ ب ذهنمان رسید بنویسیم...ب کن میگوید سر فلان کلمه و فلان و فلان تو خندیدی.....بگو ببینم جلویش چ نوشته بودی.....من هم زدم زیر خنده و گفتم نوشته ام استغفرالله....و با سه تا دیگر تز رفقایم وسط کلاس هارهار خندیدیم....



ب استاد میگویم یک نفربهم گفته نظریات یونگ همه اش درست نیست و ابدا نگفتم میم خودمان است.....حالا چقدر هم اساتید میم را میشناسند...بگذریم....گفت تو باید یا یا اعتقاداتت را بچسبی یا یونگ را....بهش میگویم یعنی ناخوداگاه من چیز است؟مخالف ظاهرم است؟و کل کلاس میخندند...

استاد میخنددد و میگوید لابد....بهش نگاه نمیکنم...


ب خانم ر د میگویم بچه ها میگویند این ک من موقع عصبانیت میخابم و وقتی بیدار میشوم انگار ن انگار ک عصبانی بوده ام خطرناک است....گفت بله....گفتم تاحالا ک فرقی نکرده ام.....تاحالا ک خوب پیش رفته.....استاد میگوید بالاخره یک روزی میزنی یکی را میکشی.....اونوقت می اییم ملااقاتت...


ر د میگفت همان عاقایی ک من قبلا درموردشان حرف زده بودم...همان مرد مرموز...گفت اوضاعش خیلی خطرناک است....این ک از صد کلمه فقط برای ده کلمه معادل نوشته شدید خطرناک است....گفت تاحالا همچین موردی ندیده است....کاش میشد باهاش حرف میزدم....کاش....



بعد نوشت...:

هرکسی توی این تحلیل یک چیزی را تکراری نوشته بود...مثلا ز خانم چندبار نوشته بود زن...مهدیه چندبار نوشته بود مادر....ان عاقاهه ک من ازش بدم می اید و خیلی متین و ارام است نوشته بود ارامش...

من چیز تکراری ننوشته بودم...

ولی استاد گفت بیشتراز ده بار نوشته است قهوه ای...

و من باز هم ازش ترسیدم....

۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان