...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

کوفتت بشه....

یکی از هزار مذیت مرد بودن....

اینه ک میتونی عکس پروفایلتو از خودت بذاری....

اونوقت من بیچاره فقط نوک انگشت اشاره ام....



پ ن:جای همه دعا کردم امروز....رفتم گلستان شهدا....زود رسیدیم امروز....ی کاردک دادن دستمون ک بجای رنگ قبرهارو کاردک بکشید...انگشت شصتم تاول زده....اوهههههههه....میسوزه.....

۰ موافق ۱ مخالف
سلام
معلوم است دلتان پر است از مزیت های مردان...
عکس پروفایل هم عادی می شود. توی این دنیا همه چیز عادی می شود.

استادمان یک عکس گذاشته اند پروفایلشان....دلم خواست از این عکس های مسخره بازی....
ما ب شرایط تحمیلی عادت کرده ایم...
فقط توی دلمان میگوییم کوفتتان باشد...

اگه آدم از چیزی منع بشه نسبت به اون چیز حریص میشه این طبیعت ماست...گاهی میتونه عکس پروفایل باشه گاهی سیگار کشیدن ، گاهی .... از نظر من انسانی روح بزرگ داره و موفق تره که از خود گذشتی کنه و به ارزش هاش احترام بذاره

کاری ک بیشتر دخترها انجام میدن....هعییییی....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان