...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

ببخشید ک مزاحمتان شدم....

دارم گریه میکنم....

سرم را پایین می اندازم...دستم را روی ص گوشی میگذارم و گریه میکنم....

درد دندان عقل نیست....

شکست عشقی هم نخورده ام...

چیز متاثر کننده ای ن خانده ام و ن شنیده ام....

هیچ....

فقط زیر منت یک نفر رفته ام...

و دارم گریه میکنم....

ک چرا مدام برایشان مینویسم ببخشید ک مزاحمتان شدم.... و فرد مقابل هفت روز است ک یک لنگه پا نگه ام داشته است....هرچند قلبا دوستم داشته باشد...

گفت نتوانسته....گفت سرش درد میکند....گفت دستش لای در گیر کرده و مثل چی میسوزاندش....

گفتم حالا خوب هستید؟

گفت مگر برایت فرقی هم می گند...

و من گفتم....تف....

تف ب این رابطه استاد و شاگردی...

و من مثل همیشه فقط یک چیز گفتم....

ببخشید ک مزاحمتان شدم....

همین....

۱ موافق ۰ مخالف
لایک

;-)
لایکتان را ب کجای بحث چسباندید؟

شما رو که فهمیدم اصفهانی:)
ما تهرانیم
اخه نظراتت درجا تایید میشن...ادم میترسه

خخخخخخخخخخخ...

من تاحالا فقط ی بار تهران اومدم....اونم همین امسال بود...شاید ی ماه پیش....

:/
یه ماه زودتر باید پیدا میشدی پس

خخخخخخ...اومدنمون دو سه ساعت بیشتر طول نکشید...;-)

بسیارعالی بود
اماتشخیص ندادم که حرف دلت بودیانه

حرف دلم بود...و سخت بود...حرفی ک بهم زد....حالم رو هم ب هم زد....از این ب بعد فقط ز چشم یک استاد نگاهشان میکنم....فقط و فقط.....
نمیدانم از کی بد شدم....از کی حرف هرکسی روی دلم ماند....ته گلویم سنگینی کرد...نمیدانم از کی کینه ای شدم.....ک حرف نیش دار را تلافی کنم...
برایم زحمت زیاد کشیده اند...خیلی خیلی بیشتر از ی استاد.......ولی گاهی یک حرف.....یک جمله...چهار کلمه....دقیقا چهار کلمه ادمو دیوونه میکنه....و من....دیوونه شدم...
از دست استادی ک برای من خیلی خیلی زحمت کشیده اند....

نمیدون.... گاهی بیخیالی بهتره

سخت بود برام حرفش...دیگه باش کلاس نمیگیرم....ن ک من نخام بگیرم...دیگه ابشون با مرکز تو ی ب نمیره...میگن پولی ک مرکز میده بهشون.پول رفت و امدشون ام نمیشه....از تهرون میان...
ب هر حاا ناراحت شدم....
اگه کاری ک ب خاطرش هفت هشت روزه التماس میکنم رو انجام ندن هم ندادن....دیگه برام مهم نیست....با این حرف....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان