...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

دیگه دوستت ندارم....ببخشید...

این حرفو اگه نزنم دیوونه میشم...

فکر کنید از یک کتاب متنفرید...

ولی پنجاه هزار من پول دادید و خریدیدش....


من از طبل حلبی متنفرم.....از خوندنش متنفرم....از چرت و پرت های توش متنفرم...من از هرچی کتابه متنفرم...

۰ موافق ۰ مخالف
:|

دیشب ی چند ساعتی تو شوک بودم....و فقط میتونم بگم یا خداااا....این دیگه چ کتابیه...اوف....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان