...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

قاطی پاتی....

خدایا خودتون رحم کنید....

این روزا سرم خیلی شلووووووغه.....ببخشید اگه ب دوستان سر نمیزنم....ببخشبد اگه دیر ب دیر اپ میکنم....مرسی از دوستان مهربونی ک حالمونو پرسیدن....

حقیقتش من خیلی چیزارا ننوشتم.....از دوتا کارگاهی ک استادا گذاشتن....وای جاتون خالی کارگاه استاد میم ط خیلیییییی خوش گذشت....

این هفته هفته دومیه ک کلاس فوتوشاپم شروع شده....جاتون خالی....میریم و میایم....وااااااااااااای ک چقد شاگردای این کلاسه کندن.....ینی داغون ها....ینی بنده کاری ک استاذد گفتند رو انجام میدم....تلگراممو ب روز میکنم.....ی عکس از ص کامپیوتر مقابلم برا تمام دوست ها و اشناها میفرستم ک با روند پیشرفت بنده اشنا بشن قشنگ...ی دور دیگه درس استاد رو این بار ب صورت تمییز تر تو کامپیوتر میزنم....بعد دوباره میرم سراغ تلگرامممم.....تاااااا بالاخره خانم های دیگه کارشون تموم شه....اوف....

وااااااااااااای بذارین از استاد سین ب بگم....استاد سین ب پایین داستانی ک نوشته بودم نوشته بودن لطفا فکر مسابقه رو از سرتون بیرون کنید....خیلی زشته ک دورنمای شما هدف کوچیکی مثل مسابقه باشه و....فلان....خب منم خیلی خجالت کشیدم ک هدفم مسابقه اس....و وقتی ب بقیه گفتم همه گفتن خود این اساتید هم با همین مسابقه ها بالا اومدن....تو کار خودتو بکن....

خب من از استاد سین ب دیگه خیلی خوشم نمیاد.....داستانایی ک برای مسابقه مینویسمو ک نشونشون نمیدم....داستان هایی ک توشون حتی ی زن و شوهر از کنار هم رد میشن ام نمیفرستم...سر اون قضیه و حرفی ک زد و ابرومو برد....و دیگه داستانی نمیمونه....

این هفته استاد ی خانمه را اورده بودن برامون از نظریه فروید بگه...قضیه مار از پونه بدش میاده ها....حالا من هی خودمو قایم میکردم و در گوش مهدیه میگفتم استغفرالله...وسطای کار خانمه ب من گفتن عزیزم سوال داری از خودم بپرس.....از دوستت میپرسی حواسم پرت میشه...حالا من فقط ذاشتم میگفتم استغفرالله ها...خلاصه این ک جاتون خالی خیلی خوش گذشت...هر هفته ام بساط رنگ امیزی قبور ب راهه....برای همه دعا کردم....هر چند ترجیح میدم تنهایی برم رنگ امیزی....اینجوری حضور قلب ادم بیشتره....

۰ موافق ۰ مخالف
موفق باشی

سپاسگذارم......

واااااای:)))
چن همه کار و تلاش و بدو بدو:))) خیلی خوبه اینجوری که این همه کارای مفید دارین میکنین:)) منم خیلی فتوشاپ دوس دارم ولی‌بلد نیستم:/
رنگ آمیزی قبور ینی چطوری؟؟؟ فکر کنم یه تلنگر درست و حسابی باشه نع؟؟
+ اینایی که میگن سوالاتونو از کناریتون نپرسین رو اعصابن:/ خو از هرکی دلمون بخواد میپرسیم:///
+ ان‌شاءالله تو همه کاراتون موفق باشین:))) 

ینی میریم خطوطشو پررنگ میکنیم.....;-)
اخه من فقط داشتم تو گوش رفیقم میگفتم استغفرالله.....خخخخ
ممنون....متشکر....همچنین.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان