...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

وللش...

به نام خدا....

ابرو ریزی...

ابرو ریزی معنایش خیلی ساده است....

با مثال برایتان میگویم....

فکر کنید دارید داستان مینویسید....و برای این ک شخصیت هایتان را یادتان نرود روی برگه کاغذ میکشیدشان....چهارتا ادمک...با اسم های میم...خ....واو....جیم...و اسم شوهر خاهر شما هم دقیقا همان میمی است ک بالای سر ادمک خنده رو نوشته شده است...حالا...میم دنیای واقعی....دفترچه را میبیند....خب ب من چهخههههههههههه....ووووی....این میم اقا باید یادبگیرد هرجا میرود سرش ب کار خودش باشد...ووووووووووی....

کمی متین تر باشیم...

لابد هم کلی فکر پیش خودش کزده است... قضاوتشان نمیکنم...

فقط خاستم بگویم چهار نفر نقش اصلی های داستان من چهار دزد هستند...دلیلی هم ندارد ک اسم اقا میم را روی یکی شان گذاشته اممم ... اسم کم اوردم...همین....


واااااااااااای....چ ابروریزی ای شددذد....


پ ن:مرکز تحقیقات پیام داده است امروز جلسه اول کلاس فوتوشاپ....و من دستم را ستون چانه میکنم....خب...قربانتان....فدای نگاهتان....ببخشید ولی اشکالی پیش می امد زودتر میگفتید؟ن جان....اشکالی پیش می امد؟؟؟؟اووووه...

۰ موافق ۰ مخالف
اوه اوه اوه
خخخخخ
عیبی نداره ولی خخخخ ببشتر خنده داره:) شایدم اصن خودشون متوجه شدهذباشن...
ولی اتفاق باحالی بود خخخخ

یه سوال: با گوشی پست گذاشتین؟ غلط زیاد دیده میشه دیییییی:

وقتی دیر به آدم خبر میدن که باید بره یه جایی، واقعا آدم دلش میخواد مسببش رو به چندین قسمت نامساوی تقسیم کنه://// خیلی این اتفاق واسم افتاده و الان درکتون میکنم کاملا:/

همه پستام با گوشیه....منتها فک کنم این خیلی شکوفه شد.....اره....ما ک کلی خندیدیم....و تا روز بعد هم وقتی یکهو یادمان می امد میزدیم زیر خنده.....ب من چ...من چ میدانستم این بشر می اید پای کامپیوتر.....


واااااای اخه ما الان مهمون داریم....من نماز نخونده.....ب بابا نگفته.....یک ساعت دیگه ام کلاسم شروع میشه.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان