...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

نقد لانتوری...

لانتوری را دیدیم.جایتان خالی....هرچند مثل فیلم مستند ساخته بودندش....ولی من دوستش داشتم هرچند مهدیه مدام میگفت انچیزی ک میخاسته نبوده ولی من دوستش داشتم....و ب نظرم اگر میخاهید فیلم ببینید...ببینیدش...خوب است.....در حد ابدویک روز ک عشق من بود نیستش ها...

وولی خب....

خب اینم از نقدما....چطور بود؟

امروز باورتان میشود برای دیدن یک فیلم حدود بیست هزار تومان هزینه کردم؟

ینی ارزش داشت برای یک بلیط نیم بهای سه هزار تومانی بیستومان خرج کنم؟؟؟

داستانش را نمیگویم چون متنفرم از هم زدن گذشته های نچندان خوب....هرچند دو دقیقه پیش باشد.....


۰ موافق ۰ مخالف
دانشجو،چه دنیای سبک و شادی دارین،یه صدقه بدین که من خیلی چشم زدم بهتون،چقدر دنیا خوب میشد اگه همه ی نقاد ها مثل شما این همه راحت و ساده میدیدن.من گاهی متن های شما رو که میخونم فکر میکنم دنیای تو جاذبه نداره و شما داری پرواز میکنی

خخخخخخخ....نبودین ببینین بیس تومن برا ی فیلم دیدن چقدر زجر داره.....خخخخخخ
واقعا؟؟؟؟؟چ جالب.....ممنون ک اومدین....

شمام رفتیییییین؟
چرااااااااااا؟؟؟
:-X

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان