...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

مهدیه....خودتو نشون بده....

این جاهم شده است دفتر خاطرات ساعتانه بنده....تا روزانه....

مهدیه توی این وبلاگ می اید...

می دانم ک می اید چون نسبت ب پست قبلی ام درمورد مامان واکنش نشان داد....

من نمیخاهم چیزی را توجیه کنم...

فقط مهدیه جان...

اگر اینجا می ایی بگو.بنده این وب بی در و پیکررا حذف کنم و بروم سراغ یکی دیگر....

یادم نمی اید ادرس اینجارا ب مهدی داده باشم....ولی خب...

و دیگر این ک...

اگر هستی...

و بگویی هستی سپاسگذارم...ولی اگر نگویی

باید بگویم خیلی خری...


پ ن:جدیدا زیاد از واژه فوق‌العاده قبیح   خ ر    استفاده میکنم....حالا درست است ک توی شهر و دیار ما این واژه فحش محسوب نمیشود...ولی هر کس ادب خودش را دارد...

خلاصه مهدی جان اگر هستی خودنمایی بنما...

ک من زار و زندگی ام را اینجا ننویسم....

متشکرم....

۰ موافق ۰ مخالف
لو رفتی؟ :))

والا چی بگم...
دو تا پست قبل برای مهدی نوشتم ک از دست قضاوت های مختلف ناراحتم....حالا امروز زنگ زده ک میخای روز رفتنمان را عوض کنیم ک مامانت ام بیاد...
خب این معلومه داره میخونه پست هامو....
اگه اینجوره باس خبر بده بارمونو ببندیمو بزنیم ب چاک....

:) حسودیم میشه به روحیات شما خانوم معلم

من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ایکون ذوق مرگ شدن....
چرااااا؟؟؟

لو رفتی خخخخخ

ب قول استاد لرمان...:هااااا...خخخخ
ببینم امروز ب روی خودش می اورد یا نه...خخخخ

عمرا به روی خودش بیاره

خب اگر اینجا نیایند برای خودشان بهتر است...
یهو من خاستم حرف دلم را بزنمو ب مذاقشان خوش نیامد....

وای:/
چه بد که یه آشنایی وب آدمو بخونه:/
ولی شما که نه آدرس دادین نه با اسم اصلیتون مینویسین که...
اگه یه وقت خواستین حذف کنین آدرس به مام بدین=)

بلیییییی...
ادرس؟حتما....
اره خیلی بده....حالا ما ک رفتیم با مهدیه خانم کلی خندیدیم....دیگر نمیدانم میدانند یا نمیدانند.....ولی اگر ادرس وب مارا بلدند چ بهتر ک نیایند.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان