...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

کمک ... :((((((

میگن مسلمون اگه چهل روز مشکل نداشته باشه مسلمون نیست...

شده حکایت ما..

وای فای خونه مثل برق کار میکنه...

اون وقت من بدبخت نشستم با کامپیوتر میرم پا نت... بابا کلی کار دارم با گوشی....ولی این گوشی دیوونه وای فای خونه رو نمیشناسه...اثلا پیداش نمیکنه...

هرچند چند نفر یکهو باهم بهش وصل شدن...

من

مامان

سین

زی

زندایی

و خب فکر کنم ترکید و مال من قطع شد...دی

ولی حالا که هیچ کس پای نت نیست نمی دونم واقعا چه بدبختی ایه ک سر من دراورده و با این ک شلوغ نیست وصل نمیشه

اصلا اسم وای فای خونه را ک اد می کنم می نویسه درمحدوده نیست...

شت...

ی روز نمیذارن خوش باشیما...اه...

دوستان لطفا ی راهکار بدید...

مال رمز و این هاهم نیست که بگید اشتباه میزنم ...اصلا ...

چون اصلا وای فای خونه رو ک اد میکنم نمیشناسه...میگه همچین چیزی این دوروبرهانیست..ک من بخام رمز بزنم حتی...

۰ موافق ۰ مخالف
قهـــره باشما

سر بزنید

:////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

مودمو خاموش روشن کنین یا گوشی رو مثلا...گاهی وقتا این مشکلا با این کارا درست میشن....امتحانش ضرر نداره😁

هردو رو انتحان کردموووودوهزار بار خاموش روشنشون کردم....خداااااااااااااااا

کسی به مودم شما مک ادرس نداده ؟؟؟

نمی دانم چه میگویید...
ولی کل خانواده از غریبه تا آشنا هم اکنون هم به آن وصل اند ... ولی پنگول های ما در حنا مانده است... خدا خودشان کمک کنند... آمین...

دانشجو درود
مطلب کمک ... :(((((( شمارو مطالعه کردم بسیار مفید بود.
من کارشناس فروش شرکت تبلیغاتی پارت چاپ هستم اگر روزی به ما نیاز داشتین در زمینه آگهی و چه کارهای چاپی خوشحال میشیم کمکتون کنیم

این آدرس سایت ماست:
www.partchap.ir
اینم شماره تماسمون:
02188756411

درود بر خودتان....
بهتر نیست دروغ نگویید؟چون یا مطلب را نخانده اید....یا اگر خانده اید دروغکی نوشته اید جالب بود....وگرنه بدبختی های ادم ک جالبی ندارد...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان