...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

لطفا راه حل بدهید....

یک سوال...

شما وقتی حالتان بد است چکار میکنید؟

حالم بد است....و اوج بدبختی انجاست ک نمیدانم چرا....

حالم بد است....و دلم میخاهد زار بزنم....و نمیدانم چرا.....

قبل از کلاس هم حالم بد بود...گذاشتم پای این ک استرس دادن داستان های چرت و پرتم ب استاد را دارم...ولی حالا....هنوز هم حالم بد است....شاید چون سپیده جلوی مهمان ها سرم داد زد ک چرا جلوی بچه اش بشکن میزنم و بیدارش میکنم...و من گفتم اگر چشم هایش را باز کند میبیند ک این بچه بیدار است و حتی یک اپسیلون هم پلک نمیزند...

یا شاید وقتی ک فهمیدم یک جلسه دینی و مذهبی توی دروازه دال برگزار میشده و من تازه فهمیده ام و میخاهد بروبچه هایش را مشهد ببرد و شاید برای همین است ک دلم زار زدن میخاهد...

ب هیوا پریدم امروز...اعصابش را نداشتم....او هم حرف هایم را اشتباه فهمیده بود و من حوصله فهماندن فهوای کلام ب او را نداشتم....و گفتم اگر متوجه نمیشوی....همان بهتر ک چیزی حالی ات نشود...

اعصابم خرد است....

حالم بد است...

دلم میخاهد یکی را گاز بگیرم...

ولی نمی دانم چرا....

اه....

۰ موافق ۰ مخالف
اهنگ گوش بده

اهل اهنگ نیستم....

چرا ؟؟؟؟؟؟
اهنگ حس و حال ادم و خوب می کنه

اصلا اهنگ ندارم داخل گوشیم...برم هندزفری ایم رو پیدا کنم داستان صوتی ای ک استادمون فرستادند رو گوش بدم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان