...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

دومورد....

دوستان گل سلااااااااااااام....

اول از همه ی خبر خوشششششش...ک البته خوشیش برای خودمه.....

ی حاج اقایییی بمون قول دادن ببرنمون دبدار رهبریییییییییی...

گفتن ی جلسه دیدار با حضرت اقا دارن مارم میبرن...مگه میشه؟؟؟ک بری دیدن اقا بعد شصت تا دختر هم راه بندازی دنبال خودت؟؟؟؟

الان مشخصه در پوست خودم نمیگنجم؟؟؟؟هخخخ


مورد دوم...

اینجانب خانم معلم براتون تحلیل نقاشی هم میکنم....الکی پلکی هم نیست.....ی ادمک بکشید....اپلودش کنید....بعد ادرسش رو برای بنده بفرستید....داخل خصوصی وبلاگتون تحلیلتون میکنم.....

از پنج تا نودونه ساله...نقاشی هر کسی باشه...حتی خواهریا برادر کوچکترتون...;-)

۰ موافق ۰ مخالف
جایزه هم داره؟! 

چی؟;-)

نقاشی دیگه!

:-\

تازه میخاستم بگویم لطف میکنم و بابت تحلیل پول نمیگیرم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان