...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

چقدر بد بهونه میاری....

چقدر بد بهانه می اورد...

نمیگویم کی....چون بعدش لابد میخاهید دعوایم کنید ک حق دارد...

و خب....حق دارد....

کربلا بود...سفر کربلا بود...قسطی...ده ماه ماهی صدتومان...با حقوق خودم راحت میتوانستم همه اش را بدهم...تنها نبودم....مامان هم بود....کربلا بود...

کربلا بود....

نگذاشت....

و چقدر بد بهانه اورد...

و من...

فقط هیچ نگفتم...

و زار زدم....

زار....

۰ موافق ۰ مخالف

همین که دلتون شکست...
نمیخوام بگم که آرومتون کنم. چون هیچ وقت هیچ جای این کره و هیچ پر کشیدنی مثل کربلا نمیشه...
ولی ..‌.
آقا حواسشون هست... به همه چی...
از یه جایی بهتون میرسه که اصلا انتظارشو ندارین:)))
ان‌شاءالله

نمیخام....من کربلامو میخام...
ب خدا اگه پول نداشتم...
اگه بد موقع بود...
اگه پاسپورتم جور نبود
هیچی نمیگفتم...هیچی...ولی...

امروز نشد فردا، فردا نشد پس فردا.... میری به امیدخدا
گوجه هستم در هویت جدید

اوووه....سلام گوجه جاااااان....دلمان تنگولیده بود برایتان....امروز میشد....اگر بابا دلش رضا میداد...;-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان