...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

ماهم دل داریم....

گاهی وقت ها دلم هوس میکند مثل بقیه رفقایم باشم....

مانتو نخی و گشاد بپوشم....با رنگ سبزابی....

دلم می خواهد روسری بپوشم و گره اش را انقدر شل بگذارم ک با یک نسیم از سرم بیفتد....

دلم میخاهد شیطنت کنم....


گاهی دلم میخاهد....خودم نباشم....

۰ موافق ۳ مخالف
:/

یک لحظه واقعا دلم سوخت...خب این عاقایان چشمشان دربیاید و نگاه نکنند...ایش...

خانوم معلم،اگه اینطوری نباشی باید به خودت شک کنی
اینکه اینطوری دلت بخواد و اینطوری رفتار نکنی به کارت ارزش میده
من یه مردم و وقتی دخترایی رو با این شمایلی که شما ترسیم کردین میبینم،دلم هوایی میشه،سخت میتونم خودمو کنترل کنم،چشم چرون و تنوع طلب میشم،وقتی میبینم خانوما حجب و حیاشون کمرنگ شده دلیلی برای غیرت داشتن نمیبینم،با چیزای بدی که میشنوم بدبین میشم و...
تو دانشگاه،کلاس قرآن که داشتیم،استادمون بهمون گفت:لازم نیست گلوتون رو پاره کنید تا "ح" و "ع" رو غلیظ بگین،فقط تا حدی که ویژگی ها آشکار بشن و تمایز ایجاد بشه کافیه.
بعد خودش گفت و خیلی دلنشین گفت،یا لااقل به دل من نشست،اون برای گفتن اون حروف عذاب نکشید یا خودشو به زحمت ننداخت
خانوم معلم عزیز،همکار گلم،من فکر میکنم شما هم نباید تو بحث حجاب به خودتون زیاد سخت بگیرین و نباید هم که سهل انگاری کنین،تعادل داشتن مهمِ.
این مهمِ که من وقتی به خانومی نگاه میکنم،برام ایجاد انگیزه بشه که برم و تشکیل خانواده بدم.من اگه دختر بودم طوری لباس میپوشیدم که دلم میخواست ولی همیشه حواسم به این قضیه بود که شرط حیا رو رعایت کرده باشم،
شما معلم هستین و قبل از حرف های شما،عمل شماست که الگوی بچه های این مملکت خواهد بود.
راستی من زیاد حرف میزنم ولی قشنگترین حرفامو به اونی که خیلی دوستش دارم میزنم،در واقع بهترین حالت خودم رو به اون ارائه میدم و دوست دارم که مخصوص برای اون باشه،به خاطر همین اون حرفا رو به هیچ کس دیگه ای نمیگم.به نظر شما بهتر نیست که شیطونیاتونو پیش اونی که دوستش دارین بکنین؟مخصوص برای اون و نه هیچ کس دیگه ای؟

دومخالفففففف....دلتان امد؟؟؟واقعا گاهی دلم می خاهد ازاد باشممممم....چادر محدودیت نیست ولی گاهی دلم میخاهد نباشدددد...میدانم ک اگر بخاهم هم انقدر بدون چادر معذب ام ک باز هم میروم سراغش....ولی....هرادمی دل دارد برای خودس...شمایی ک ان لای میزنید یکبار خودتان را بگذارید جای ما....همیشه و همه جا یک چادر سیاه روی سرتان باشد ک چ...خب بقیه نگاه نکنند....
نمیدانید از وقتی ک برای خودم یک روسری صورتی خریده ام تا حالا نپوشیده ام اش....چرا؟چون زژر چادر روسری و...هرچه بپوشی لیز میخورد...دلم کمی بی قیدی خاست...از این ک مدام در تب و تاب و ترس این نباشی ک حالا چادرم کجای مقنعه و مقنعه ام کجای پیشانی ام است.....
میدانم منظورتان چیست....ولی من عادت کرده ام ب چادر تا روی پیشانی ... فقط ....یک لحظه دلم هوایی شد.....همین.....

اولا خاست نه و خواست
دوما،من حرفی از چادر حتی سیاهش نزدم،اگه دقت کرده باشین نوشتم هر چی میخواین بپوشین ولی شرط حیا توش رعایت شده باشه،به همین سادگی،اتفاقا من معتقدم تو اون دنیا به خاطر چیزایی که اختیاری انجام دادیم پاداش داده میشیم یا مجازات میشیم،نه چیزایی که اجباری باشن!
ضمنا من مخالف نیستم و اون منفی رو هم من ندادم،و برام سوالِ که اگه با روسری صورتی و مانتو جایی برین و چادر سرتون نکنین چه اشکالی داره؟چرا اگه بدون چادر باشین معذبین؟باور کنید من دخترای زیادی رو دیدم که چادر نداشتن و باحیا بودن و متاسفانه دخترایی رو هم دیدم که چادر داشتن و حیا نداشتن!
بازم با تمام این حرفا اینا همش نظرات شخصیه من و یه عده مثل منه.در نهایت این شمایین که تصمیم میگیرین چطور زندگی کنین و نظرات من و امثال من فقط میتونه کاربرد مشورتی داشته باشه،نه بیشتر

اولا ک با گوشی تایپ کردن این غلط های املایی راهم دارد....
دوما....خودم دلم نمی خاهد بدون چادر باشم.....
عاقا اصلا حذف کنیم این پسن را راحت تریم.....

سلام!
این رو ببین!
yon.ir/hhsda
بعدم همه مشکلات آدمی از دل نفهمش است! مرگ بر دل نفهم! مرگ بر جهل دل! مرگ!
چقدر من خوبم خدا! :))
شاد باشی و خوب!

سلام.....مممنون....بابت کلیپ....

امان از دل نفهم....
ممنون ک سر زدید.....

0_0

پاک میکنمش لصلا....ب ما نیامده است از این خاستن ها....

:)
آرزوی موفقیت

و همچنین....

افرین دختر خوب از شما بعیده این خواسته ها

خخخخ... دلی است ک با نصیحت شمادوستان درش را دوختیم....خخخخ....;-)

من بعضی وقتا دلم میخواد از این ساپورتا بپوشم به خیلیا ثابت کنم ازشون لاغر ‌ترم:))) ولی خب نمیشه به تیپم نمیخوره شخصیتمم از نوع خودنما نیست
احسنت برشما

اووووه....خخخخ...وای ک چادر چقد ادمو چاق نشون میده...اعصاب ادم ب هم میریزه.....

نظر قبلیم رو قبل از اینکه بقیه نظرات رو بخونم نوشتم. بعضیا یه جوری نوشتن از شما بعیده این حرفا انگار چی گفتی:)))) خوبه که شما فقط حرفش رو زدی و عملت نشون میده پیروی دلت نیستی و پیروی عقلتی، مث من:)
و درجواب اون آقا که گویا همکار آیندتونم هستن باید بگم بی حجابی خانم ها دلیلی بر بیغرتی مردها نیست، شما اگه امروز به یه خانم بد حجاب نگاه نکنی و چشمت پاک باشه فردا روز یک همسر چشم پاک گیرت میاد، یا اگر خودت عفت داشته باشی فردا یه همسر عفیف پیدا میکنی برای خودت، این حرف رو خدا زده، و  خدا هم الکی حرف نیزنه. حالا شما بیا توجیه کن  بگو "من وقتی خانم بد حجاب مبینم میگم چرا غیرت به خرج بدم" با این حرف آدم پی این میبره که شما در کنترل چشم خیلی موفق نیستی، پی از همسر آیندت انتظار باحیا و عفیف بودن نمیتونی داشته باشی، چون انسان ها ی مومن برای هم دیگن...
ناگفته نماند من به عنوان یک دختر چادری، یه این نتیجه رسیدم که یا هر نوع پوششی هم که توی خیابون باشی اغلب مردها انقدر چشم چرون هستن که حتی از جسم زیر چادر هم نمیگذرن چه برسه به مانتویی بد حجاب و این جای تاسف که مردها حتی با همسرانشونم که میان بیرون دست از این چشم چرونی برنمیدارن!
تقصیر کار نه مردها هستن نه زن ها، هر دو هستن بنظرم...

همکار؟؟؟ن بابا.. .خخخخ.....ما در این وادی غریبیمB-)

چی بگم والا....گوش نمیدن ک....هی نصیحت میکنن....اووووه...امروز روسری صورتیمو پوشیدم...انقدر قشنگ بووود....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان