...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

خودمان باید دست بجنبانیم....

امروز با زسادات رفتم مرکز تحقیقات...جایتان خالی از گرما ب مرحله تبخیر و از ان ب نیستی رسیدیم....

کلاس فوتوشاپ ثبت نام کردم.....البته اینجا جایتان بیشتر خالی بود چون ب میمنت معلم بودنم سی هزار تومان کمتر گرفتند.....هرچند بازهم قیمتش گران بود....

توی راه زسادات میگوید ک هر اداره و سازمانی یک اداره بازنشستگی برای خودش دارد.....فرهنگیانی ها هم همینطورند.....و یک جلساتی دارند ک تویش خانم های بازنشسته دورهم مینشینند و این ب ان میگوید من یک دختر هجده ساله دارم و ان یکی میگوید واااااای پسر من هم بیست و پنج سالش است و شخص ثالثی می ابد وسط و میگوید مبارک باشد.....میگفت یکسری فرم پر میکنی و بعد باهمه ان هایی ک فرم پرکرده اند یکجا جمع میشوید مثلا ده تا خانم اینور اتاق و ده تا اقا انور اتاق....بعد یک نفر از همان شخص ثالث ها می اید و میگوید.مثلا خانم معلم و اقای فلان...بعد شما دونغر مثل دوکفتر عاشق میروید باهم حرف هایتان را میزنید ک ب امید خدا فردا بروید سر خانه زندگیتان....

میگفت میخاهد اسم من راهم بدهد.....

و نمیدانم از قهقهه مستانه اینجانب وسط خیابان چ برداشتی صورت داده بود ک مدام میگفت خجالت نکش....و من....فقط ازاو فرصت خاستم ک اجازه دهد محض رضای خذا پنج دقیقه هم ک شده برای خودم بخندم....

واقعا ب نظرم رفتار مسخره ایست....

شاید هم جالب و هیجان انگیز باشد....

ولی ترجیح میدهم تاجایی ک ب مرحله ترشیدگی کامل نرسیده ام دست ب این اعمال شاقه نزنم...

خدا خیرش بدهد....هنوز هم یاد حرف هایش ک می افتم غلت میزنم از خنده.....خههههه

۰ موافق ۰ مخالف
موفق باشى

مغسی....

شما چی درس میدین؟

در اینده معلمی دبستان....

اها هنوز معلم نشدین
پس چرا می گی من معلم من فک کردم الان چهل سالتونه خخخخخ

خخخخخخ....اعتماد ب سقف بالا گاهی وقت ها یک دانشجورا در حد یک معلم چهل سال سابقه بالا میبرد....دیییی....

ایشاالله یه معلم خوب میشی

مرسییییییی.....انشاالله.....

این دیگه اعتماد به سقفم رد کرده خخخخخ

خخخخخخ

شوخی کردم حتما به خودتون ایمان دارید دیگه پس مطمئنا موفق میشین

انشاالله از ترم دیگر کارورزیمان شروع میشود....عشق دانشجومعلمی همانجاست.....ک بالاخره درسی هم میدهیم و امادگی ای کسب میکنیم...

ولی سرو کله زدن با بچه ها خیلی سخته پدر ادم و در میارن

عشق است....

سلام!
مبارک باشد! (تصحیح کن در متن!)
و البته مبارک باشد!
انشالله به خوبی و خوشی همسرت پیدا بشه از فرهنگیان مورد اشاره!
شاد باشی و خوب!

علیک السلام....همینمان مانده است ک ابرویمان را داخل همین مراکز کف دستمان بگذاریم برای حراج......خخخخخخ
حقیقت اش غلط املایی را دیده بودم ولی پروسه تغییر در متن با گوشی بسی سخت است......چشم......

سلام!
یک دانه پست برای عمومی‌کردن تخصصی‌ها گذاشتم!
مطالعه کنید! 
باشد رستگار شویم! :))
شاد باشی و خرم!

علیک السلام.....حتما می اییم....;-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان