...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

یک زندگی را ب اتش کشید....

حالا قرار نیست ک هر اتفاقی افتاد ب قول دوستان بزرگش کنیم....

ولییییییی....

گند زدم...

گندش بزرگ نیست ها...ولی بقیه تو خانه شان میبرند و میدوزند و بزرگش میکنند...

حقیقت اش پیام دادم ب مامان ک پارچه تتظیف توی خانه داریم یا نه....و هرچه صبر کردیم با بابا جوابی نداد....تا انکه اخر بابا زنگ زدند و نفهمیدم بالاخره اصلا پارچه را داشتیم توی خانه یا نه....

دوهزارساعت بعد تلفنم زنگ خورد و اگر شما ندانید ک بداند ک خانم معلم از فوضولی با دیدن شماره ناشناس پرید روی گوشی و جواب داد: یک خانم با لهجه روستایی اندکی....حرف زدم:

_بفرمایید..

_....

_الووو

_شمابفرمایید....

_فکرکنم شما تماس گرفته بودید...

_پیام دادید ب این گوشی شما....؟

_من؟؟؟؟؟شاید اشتباه میکنید...من پیامی ندادم...

_خدانگهدار....

تق....رفتم توی صندوق پیام ها و دیدم بعلهههههه.....اشتباهی شماره مامان را وارد کرده ام و این هواس جمع را از کدام عزیزی ب ارث برده ام خدا میداند....تلفنم زنگ خورد....همان شماره...

_الو سلام....بله بنده نگاه کردم دیدم اشتباهی پیام ثادم معذرت می خوام....

_ا...ا...الو....(مرد بود این یکی.....منتهی با همان لهجه خانم...)

_الو....؟

_خانم میشه همه این حرفارو ب خانمم بگی فکرهای الکی نکنه...

_باشه...(وای خدایا اگه تو این لحظه بابا اینجا بود.....خخخخخ )دوباره من:الوووو

یک صدای ارام....در حد نجوا...:ده بیا بگیر دیگه...تا بت بگه...

بوق بوق بوق...


متن پیام من:ماماااااااان...پارچه تنظیف داریم تو خونههههههه؟؟؟؟؟

:-\....ب نظرتون این کجاش ب ی پیام عاشقانه میخوره ک خانمه فکر بد کرده درمورد شوهرش؟:-X

۲ موافق ۰ مخالف
سلام!
عاشقانه‌تر از این پیام مگه میشه فرستاد؟!
قشنگ معلومه با شوهره رمزی یه چیزی تنظیم کردین که سر زنش رو گول بزنین! :)))))))))))))))
شادمون کردی! :))))))))))))))
شاد باشی و خوب!

حس زن دوم بهم دست داد....خخخخخ
از این خانم های ک مانتو بنفش با کفش پاشنه بلند میپوشن و عینک افتابی......خخخخخ

خخخخخخخخخ بیچاره مرده

واقعا دلم ب حالش سوخت.....خخخخ

همه ی اتفاقات زندگی ما دلیلی هستن که ما بالغ تر بشیم و به مقصد واقعی نزدیکتر بشیم،من نمیدونم اتفاقات زندگی شما چطورین ولی اگه همچین اتفاقی تو زندگی من میفتاد حتما و جدا دنبال یه پیام توش میگشتم،که خاص و منحصر برای من باشه،بعضی اتفاقات مثل این انگار فریاد میزنن که به من توجه بیشتری کن من یه اتفاق معمولی نیستم،من یه پیغامم

فقط خدارو هزار بار شکر کردم ک اون عزیز ناشناس بهم گفتن ک این خانم اقاهستش....;-)
این ک من اشتباه پیام دادم اخه چ دلیلی میتونست داشته باشه؟؟؟جز این ک خدارو شکر کردم ک بابا نبود ک فکربدی بکنه....
شما جای من بودید چ فکری میکردید؟؟!!

هر کسی یه هدف نهایی تو زندگیش داره که به همه افکار و اعمالش جهت میدن،همه ی کاراش بوی همون هدف رو میده.
من معتقدم زندگی هر کسی یه فیلم که این یه نقطه ی اوج داره و تمام لحظه های زندگی مقدمه ای برای رسیدن به اونجا هستن،من داستان شما رو نمیدونم که از این اتفاق برداشت خاصی داشته باشم،ولی شما اگه موضوع زندگی خودتون رو بدونید،جای این جمله رو تو متن زندگیتون پیدا میکنید،شاید تو خط های قبلی،شاید تو همین خطی که الان داره نوشته میشه،شاید هم تو خط هایی که قراره در آینده نوشته بشن.
یه جمله میگم امیدوارم بفهمین چی میگم،
برای شنیدن کافیه که گوش کنید،اما بیشتر انسانها برای شنیدن منتظرن گه گفته بشه!!!داستان زندگی ما "گفته"شده الان نوبت ماست که "بشنویم"

میدونم چی میگید....ولی من چی باید بفهمم؟؟؟
من این چندروزه فقط فهمیدم ی خبراییه ک ب نظرم خبرهای خوبی هم نیستن....مثلا فردا قراره برم بیرون و اصلا دلم نیست ک برم....ولی خب حیفه نرممممممم....

خندم گرفت !!!!

چقد شکاک و حساس.....

میدونستین ب وبلاگ خانم معلمی اومدین ک همیشه براتون نظر میذاشت؟
چ حس خوبیه ک ببینی رفیقت جاتو پیدا کرده....خخخخخخ..... ب وب جدید خانم معلم خوش اومدین...
واقعا....اخه پارچه تنظیفففففف؟=-O

تو همون داشنجوی نیستی که چند وقت پیش وبشو حذف کرد ؟!!

:|

من 3 تا مخاطب داشتم هر 3 معلم.. الان نمیدونم کدومی دقیقا  :)))

فدای تو عزیزم..

ولی من الان کاملا هنگم!

چرا همونم...میبینم ک فراموشمم کردی...شیم ان....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان