...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

الاغ....

خب اول از همه باید بگم برخلاف تصورتون تیتر این مطلب ن یک حیوان نجیب و گوگولی ک یک فحش است...

جناب احمقی ک ب بنده پیام دادی....

بله با شما هستم الاغ عزیز.....

و من الاغ تر ایدی تلگرام تقدیمتان کردم....

الاغ عزیز اگر مزاحمتی برایم بوجود بیاوری....

انچنان بدبخت میشوی ک...

شک داری؟؟؟؟؟؟

امتحان کن....

خدایی اگر شک داری امتحان کن....

الحمدلله اینقدر دوست و رفیق اشنا این طرف و انطرف دارم ک با یک مزاحمت بچسبانندت ب گوشه دیوار و...

برو خدارا شکر کن فقط ب شما گفتم الاغ.....

بیشعور بی تربیت بی فرهنگ....

و البته بنده هم الاغ تر از شما ک ایدی ام را دادم....

برو جوجه من خودم ختم روزگار هستم...

خاککککک....

۱ موافق ۰ مخالف
سلام!
نکته کلیدی پست این است "و البته بنده هم الاغ تر از شما ک ایدی ام را دادم...."!
سلامت باشید و خوب!

حالا ما ک ایدی را عوض کردیم ولی واقعا ک.... حالا ک ما اعصابمان خرد است و همه عکس های گوشیمان را پاکیده ایم و حتی از خیر عزیزان توی ادلیستمان هم نگذشته ایم این رفتار درست است؟؟؟؟ ایشسسسسش
مسلما اگر ذره ای مشکل از سوی الاغ عزیز صورت بگیرد هست ارش جانی ک ب همه جا وصل است و بدوزتش ب درخت....ولی خب ترجیح میدهم فعلا ابرویم را پیشش نبرم....ک نگوید خاااااک چ دختر ساده و دور از جان الاغی هستم....

سلام!
رفتار که نه! ولی نکته کلیدی مهم است!
همین!
سلامت باشی و خوب!

سلامتم ولیخوب نیستم...ای کاش میشد بجای الاغ چندتاچیز دیگر مینوشتم.....اوفغفغغف

خخخخخخخخ

خریت خنده داره؟   :/

خب اول چرا ایدی دادین که حالا یه نفر پیام بده و شما اینقدر عصبانی شید؟ 
مگه دادن ایدی جز برای ایجاد ارتباط نیست؟ 

هککککککککککککککک
همه اش زیر سر ارش جان است....
انقدر ترسانده مرا ک همه غیر اشناهارا از دم بلاک کردم....
اقعا چ فکری کردم ایدی دادم؟؟؟؟
کلی پیام هم توی وبش دادم....اگر بلد باشد....
خب....خداحساب همه را کف دستشان بگذارد و بس....

واسه چی به غریبه ها ایدی می دی که اخرش این بشه

من؟؟؟؟؟:'(
خو اخه خیلی مهربون بود....
عکس پروفایلشم ی خانم چادری بودددد...
حق باشماس....:'(

یه ایندفعه اشکالی نداره واست یه تجربه خوب شد که دیگه به هیچکس ایدی ندی
عکس پروفایل هم دلیل نمی شه ابنجور ادما معمولا چنتا اکانت تلگرام دارن که یه دونش فقط عکس واقعیه خودشونه برقیه و عکسدختر میزارن تو اینترنت و فضای مجاری به هیچکس نمی سه اعتماد کرد باید خیلی مراقب باشی
چقدر حرف زدم تو کل عمرم انقده نحرفیده بودم خخخخخ
به هر حال موفق باشی

و چقدر نصیحت....

ممنون....و همچنین...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان