...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

لطفا شوهر کنید...

اسم این دوره طرح ولایت را ب لطفا شوهر کنید تغییر میدادند بهتر بود...

کشتندمان از بس ذز مزایای همسر محترم صحبت کردند....این ک دختر باید از نه سالگی شوهر اختیار کند و ما ب زبان ن چندان بی زبانی فهمیدیم ترشیده ایم...

حقیقتش دلم خاستگار خاست...شوهر نه ها...خاستگار....

چند وقت پیش ک مامان جون از من پرسید از دفعه قبل تاحالا خاستگار نداشته ام یا....و من هارهار خندیدم ک هنوز کسی نتوانسته خودش را قانع کند ک بیاید و من را بگیرد...خب بعدش ک فکر کردم....برایم ناراحت کننده بود...کاش میشد یکی می امد و ما مفتیم نه....حداقل میفهمیدم یکی محض رضای خدا  من را میخاهد...پست جالبی نیست...نه؟؟؟؟


۰ موافق ۰ مخالف
سلام!
لطفا شوهر کنید!
شاد باشید و خوب!

علیک السلام...
:-\

9سالگی!!!!!!

چی بگم والا...من تو این سن و سال هنوز بلد نیستم غذا بپزم....دیگه اون بنده خدا ن یبوغ عقلی داره ن بلوغای دیگه....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان