...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

دروغ....

تاحالا دروغ گفتید؟؟؟؟

من ادم دروغ گویی نیستم....و وقتی دروغ میگم ابروی خودمو ب عبارتی بردم چون انقدر من من میکنم و ضایع یازی ک طرف میفهمه دروغه....منتهی بزرگواری کرده و ب روی خودش نمیاره....

ولی...

امروز ب معنای واقعی کلمه دروغ گفتم...اصلا میتونستم سوالشو جواب ندم....چرا دروغ؟؟؟؟


۲ موافق ۰ مخالف
منم اصلا دروغگوی خوبی نیستم 

خیلی بده دروغ گفتن....
ولی گاهی وقت ها....ادم بین ابرو و دروغ میمونه....و من همیشه دروغو انتخاب کردم....و البته....پشت بندش.....اتش جهنم....

من دیروز داشتم دنبال یکی دیگه میگشتم که با بلاگ شما آشنا شدم و از قضا  خیلی شباهت دارین به اونی که من دنبالش میگشتم،ضمنا یه سوالی داشتم،اگه خواستین جواب بدین،قرار معلم چه درسی و چه مقطعی بشین؟

دبستان...همه درس های یک پایه دبستان....
ممنون ک سر زدید....

واقیعیت اینه که انسان با وجدان وقتی دروغ میگه خودش از خودش بدش میاد ، پس برای آرامش درونی بیاییم راست بگوییم.
موفق باشید.

بیاین راست بگیم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان