...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

دیوانه...

حالم خوب نیست.....داستان اصفهان تمام شد ولی پراز سیاه نمایی است...


یک خبر بد برای خودم دارم.....یک سال تمام است ک توی باغ غین کلاس میروم....و امروز برای اولین بار فهمیدم.....کلاسی ک کل این سال ها دنبالش میگشتم کلاس اقای سین ب است....همانی ک قیافه اش شبیه بابک زنجانی است...ولی ز خانم بهم خندید ک خانم معلم....کلاسی ک از ده جلسه,سه جلسه اش را نیامده ای را اصلا نیا....و من از غصه ترکیدم....جلسه اولش امروز بود.....دوست داشتم بروم....از مامان اجازه خاستم....مامان نگاهم کرد:حالا؟تو این موقعیت؟ بغیر از امروز دو جلسه دیگرش را هم بخاطر این ک طرح ولایت هستم نمیتوانم بیایم....واقعا درد اور است...چقدر دلم بال بال میزند برای این کلاس....خدای من....

۰ موافق ۰ مخالف
داستان اصفهان قضیه ش چیه؟؟؟(آیکون فضولی)
* اگه این کلاس رو این همه دوست دارین و این همه منتظرش بودین و دیگه معلوم نیست فرصتش پیش بیاد، خب چرا نرین؟؟؟اگه بعدا هم هست‌که خب بذارین کامل برین ولی اگه نیست، این فقط شمایین که حق دارین دربارش تصمیم بگیرین .
:)

ی مسابقه داستان نویسی با موضوع اصفهانه...اخه موضوع بهتر نبود؟:-\

خیلییی دو دلم....خیلیییی...

هر وقت ب مامان میگم از ترس این ک شما چیزی بگید فلان کلاسو نرفتم......مامان کلی چیز بهم میگن....ولی نمیدونن چی میکشم....مثل وقتی ک سین کلی ب سر و صورتش زد ک خانم معلم برا ی کلاس چهارساعته بیست هزار تومن پول داده....منمتنفرم از این واکنش....و برای این ک نبینمش سعی میکنم خیلی کلاس ثبت نام نکنمث.....ک بعدا بهم چیز بگن...

چقد اجازه میگیری:/
حالت خبری بهشون اطلاع بده، مثلا جای اینکه بگی میشه فلان کارو بکنم؟ بگو فلان روز دارم این کارو میکنم... . اینجوری یکم سوال میچ میکنن و بعدشم بی مشکل و نه آوردن توی کار، شمام به کارت میرسی.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان