...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

سطح مسابقات...;-)

شیشم شدم....واوووووو فکرشو بکنین از دوم تا پنجم نیم سکه و از ششم تا دهم رب سکه.....ینی ی دونه فرقمون بوداااا....باز خداروشکر....

بعد مسابقه...داشتم با ز خانم و مهدیه حرف میزدیم یهو ی اقا گفت ببخشید....برگشتم دیدم عاقاهه با میکروفون و دوربین تو صورت بنده ان....ینی کپ کردما....

_لطفا نظرتون رو راجع ب مسابقات و فلان فلان و فلان و فلان بگید....

حالا من:  =-O

خب سطح مسابقات خیلی بالا بود....

و بعذترکیدم از خنده.....وای خدای من خیلی زشت بود......خخخخخ......اخه دوربین اون اقا و میکروفون اون یکی توی صورتم....بعدم انقد چرت و پرت گفتم ک کلا کم کم وسط حرفام محو شدن رفتن....خخخخخخخخ 

۱ موافق ۰ مخالف
بازم از هیچی بهتر بود ایشاالله مسابقات بعدی رتبه بهتری بیارین

مسلما....
خدارو هزار مرتبه شکر.....دور بعدی داستان کوتاه هستش ....تا ده شهریور مهلت دارمممم.....با موضوع اصفهان....اخه من با چی این موضوع داستان بنویسم....اه....

معلوم دیگه دو نفر تو اصفهان عاشق هم میشن بعد بهم نمی رسن و خودکشی می کنن

خخخخخخخخخخ.....ینی هلاک این داستانم....حتما.....خخخخ ........ لابد وسط خودکشی از مزیت های اثار باستانی اصفهان و تعداد پل های روی زاینده رود بگم.....خخخخخ 

مثلا بگو تو زاینده رود خودکشی کردن خخخخخ

تو فکر همینم....خودسوزی تو زاینده رود....;-)
ممنون ک کمک میکنین.....

مبارکه
نصف نصف :دی مثلا باهم دوستیم:-)

تا همین الان الان....بیست و پنج درصدش بیشتر ب خودم نمیرسه.....بقیه تقسیم میشه بین بابا و مامان و سین.....خخخخخ....چشم....قسمت خودمم با شما نصف نصف;-)

خواهش می کنم اگه کمک دیگه ای من بر میاد تعارف نکنید خخخخخخخ

حتما....;-)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان