...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

نخند....

(یه سوال

شما چرا انقدر میخندی؟

حرف های ما خیلی خنده داره؟)

این بار واقعا کپ کردم.....اصلا فکر نمیکردم ی شکلک خنده اینطور جناب ادمین رو عصبی کنن.... توی ی گروه مذهبی تو تلگرام عضوم...اومدم در گیر و دار بحث با حاج اقا صحبت کنیم تو جواب موندن پای خنده رو کشیدن وسط....وگر ن  اگه دقیق میخوند میدید من خنده ام رو کاملا ب جا گذاشتم....

همچین ام نوشتن همش میخندید....واقعا رفتم تا دویست تا از پیامای قبلیم رو خوندم شکلکی درکار نبود؟بعد از بس جماعت علامت تعجب گذاشتند مجبور شدند بنویسند هه هه هه شوخی کردم...


مورد بعد:یک بار گفتم وبلاگ یکی از دوستان فیلتر شده است و مطالبشان یکمی مورد داشت....جالب بود ک همان فرد داخل پست قبل برایم پیام گذاشتند ک مبارک باشد....و من ترسیدم ک یا قمرررر ایشان ادرس وب جدید مارا از کجا اوردند و باشد ک تصادفی باشد انشاالله ....

اخر وقتی وب قبلی را حذف کردم رفتم و برایشان بد نوشتم....خب نوشته هایشان باعث میشد ب ادم بربخورد.....


۰ موافق ۰ مخالف
لازم نیست بابت یک نظر، هرچند تند و بد وبلاگی حذف شود یا...هرکس در بیان نظرات خود آزاد است و ما در قبال نظر دیگران مسئول نیستیم.

الان حالت ان شکلک توی تلگرام ک دارد میخندد و یک قطره روی پیشانی اش است برای وصف حال ما کافیست....
حالا واقعا ادرس را چجوری پیدا کردید؟
من ک از نظرم پشیمان نیستم....
ان هم ک نوشتم منظورم این بود ک وقتی وبلاگم را حذف کردم با ادرس همان وب حذف شده برایتان پیام گذاشتم و دررفتم ک اثری ازمن نباشد....
هرچه باشد برای وبلاگتان احترام زیادی قایل بودم.....ولی یک جا دیگر امپر میزند بالا از این....

موفق باشید.....

پ ن:فکر کنم نمیشناسید من رو.......اخ جوووووووون......و

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان