...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

هرمز....

شما از چ اسمی خوشتون میاد؟

میدونین بعضی از اسم ها براادم شنیدن و نشنیدنش فرقی نداره.....ولی بعضی از اسم ها.....اصلا نا میشنوین چشماتون ستاره پخش میکنه..

چ اسمی ب شما این حال خوشو میده؟؟؟

سهراب

جلال

هوشنگ

خیلی عشق ان این اسم ها نه؟؟؟؟؟

هرمز ام قشنگه....

وای حالا ک دارم فک میکنم میبینم چقدر اسم هست....

نمیدونم چرا ب اسم دخترها هیچ ارق خاصی ندارم....خخخخخ 

۰ موافق ۰ مخالف
نه کجاشون قشنگه

نمیدونم چرا عاشق این چندتا اسم شدم.....خخخخ

فقط ابوالفضل قشنگه

سین ام بین ابالفضل و محمد حسن و مهرزاد و شهریار گیر کرده.....ک کدوم اسمارا رو بچه اش بذاره.....
ینی هلاک گزینه های روی میزشم.....
ابالفضل خیلی قشنگه....

من محمد مهدی رو خیلی دوست دارم:)) بعضی وقتا به قول شما یه اسمایی تا آدم میشنوه شون، کلی ذوق میکنه دی:
میلادم قشنگه:)
اسم دختر ... پیدا کردن اسم دختر قشنگ برای من سخت تر از‌پسره...نمدونم چرا..!!!!
:)

اسم بچه میم محمد مهدیه.....ادم دلش میخاد بخوره این بچه را......خیلی موشه....خخخ
منم میخام ی سه قلو داشته باشم اسمشا بذارم محمد متین,محمد مبین,محمد امین....
ولی واقعا ی دیقه ب اهنگ هوشنگ گوش بده...
جلاااااااال....چقد قشنگههههه....
...

این میم و سین کین

داداش و ابجیمن....

اصلا مگه داریم اسم قشنگ تر از ابوالفضل

اوهوع......خخخخخ....نکنه اسم خودتونه؟؟؟؟

اره دیگه خخخخخخخخخحخححخ اسم خودمه که انقدر دوسش دارم خخخخخخ
خوب اسم داداشت و حداقل می نوشتی اون که دیگه میم سین نداشت خخخخخ

میمه دیگه....اسم کاملشم میشه میم ر
حدسش ام اب خوردن....
تازه تو وبلاگ قبلی ب بچه اش میم میم میگفتم.....خخخخ

مهیار؟؟؟؟؟

محمد رضا

اخ اخ اخ اخ نوک زبونم بود

مشخص است.......

اسم پسر، حسام، عرفان، سجاد
اسم دختر فاطمه هدی منیر
:) 

اسمای شمام مث مال خودم از رده خارجه.....

وای اسم هوشنگ معرکه اس ولیییییی....
و سهراب...
و...


اسم دختر ی جا شنیدم خیلی قشنگ بود..... پواروچیستا....خیلی موشه نه؟؟؟خخخه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان