...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

جیییییییییییییییییغ سبز.....

جیغ کشیدم.....جیغ کوچولو نه ها.....جییییییییییییییییییغ....اومدم تو اتاق.....

_مامااااااااااان....پاشو بیا بغلم کن......بدوووووو....مامااااااااااااان....

_من از اینجا پاشم بیام بغلت کنم؟چی شده حالا؟

_ماماننننننننن.....خخخخخخخخ....داستانممممممممم....

بابا از اون یکی اتاق.....:خانم معلم چ خبرته؟

(قابل ذکر.....بابا بیچاره خواب بودن....با جیغای من فکر کردن دارن گریه میکنم....خخخخخ)

میرم پیش بابا....:ی مسابقه بود.....براش داستان نوشتم....(داشتم میلرزیدم....و الان هم موقع تایپ هنوز میلرزممممم ) حالا زنگ زدن ک حتما تو اختتامیه باشییییییییین....ینی من برنده شدممممم....ینی داستانم.....

بابا پیشونیمو ماچ میکنه و میگه حتما میریم....

حقیقت اش میخاستم برم اختتامیه رو....ولی بابا...میخاستم با مامان برم....

ب بابا میگم شاید ب همه زنگ زدن ها....ینی بحث برنده شدنم نبوده....بابا میگه اشکال نداره....فوقش برمیگردیم ی بستنی میخوریم دور هم......و من ذوق مرگ میشوممممممممم.....هوررررذراااتااااااااتتااتتتا

الو؟

الووووو؟کشدار میگوید الویش را....

_الو...؟

_الووووو

فکر میکنم مزاحم است....چون هم مرد است و هم الوووو هایش را خنده دار میگوید....

ولی کنجکاوم و بدم نمی اید کمی سر ب سر مزاحم ام بگذارم و گرنه قطع ب یقین قطع میکردم...

_خانم معلم؟

ای بابا....اسمم را هم ک میداند...لابد از خیریه است....گفتم ک بابایم نمیگذارد چندبار تماس میگیرند....

_بله...

از جشنواره فلان مزاحمتون میشم....میدونید ک پنجشنبه اختتامیه است...

تایید میکنم...

خاهش میکنم حتما حضور داشته باشید....

و من یخ میکنممممم....


۰ موافق ۰ مخالف
قشنگ بود دوس داشتم😊

واقعی بودا...

مبارک باشه حتما برنده شدین

ممنوووووووووووووووووووووون......خخخخخخخ....خیلی خوشحالم......خداروشکر......

:))))))))))
خیلی عالیه:) خییییییییییییییییییییلی=)

حالا خانوم معلم شیرینی ما کوووووو؟؟؟؟؟؟

+ میشه داستانتونو واسه مام بذارین؟؟ یه کم چیزی یاد بگیریم؟؟

خیلی خوشحال شدم:)
 جایزه نصف نصف؟؟؟

نفر اول ی سکه.....
دوم تا پنجم نیم سکه...
چهارم تا دهم ربع سکه....
حالا برم ببیمم اصن ربع سکه شم میدن بهمون یا نه....خخخخخ.....شیرینی شما محفوظه.....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان