...دلتنگی هایم...

گاهی وقت ها یه حرف هایی کنج دلت میشینه که تا پروازشون ندی آروم نمی گیری... اینجا پشت بوم دل منه...

ابرنگ...

حقیقت اش من ابرنگ و مدادرنگی رو برای کشیدن نقاشی برای مسابقه تصویرگری ایات قرانی میخاستم....ک داستان حضرت سلیمان و بلقیس رو ب تصویر بکشم...

و ی حضرت سلیملنی کشیدممممم....ک هر بار تگاهش میکنم عشقققق میکنم.....منتهی میم یکاره پاشده امده خانه ما...و وقتی با کلی ذوق و شوق حضرت سلیمانم را نشانش میدهم ابروهایش را بالا می اندازد و میگوید...ک باید زنگ بزنم دفتر جناب اقای مکارم و ازایشان بپرسم ک ایا کشیدن نقاشی حضرت سلیمان اشکالی دارد یانه...بهش میگویم خب مگر تلوزیون فیلم ایشان را پخش نکرد با چهره....میگوید تلوزیون اهنگ غیر مجاز هم پخش میکند....و من....مات نگاهش میکنم....

از حاج اقای داخل گروه تلگرامی مان میپرسم و میگویند بهتراست کشیده نشود...میگویم خب نباید تکلیف من را مشخص کنی اخر بکشم یا نه؟چیزی برایش سند نمیکنم....ولی دلم میخاهد گازش بگیرم....اوفففففف...بیچاره حضرت سلیمان....:'(

۰ موافق ۰ مخالف
لایک

لایک بک....

خب گفتن بهتره کشیده نشه. ولی خب حرام که نیست دیگه... نمیدونم والا
+ نقاشیاتونو دوس دارم ببینم دیییی:

خیلی دوست دارم بگذارمش...ولی کلا تملم پست هام با گوشیه....و با گوشی بلد نیستم بذارم.....خیلییییییی قشنگه ها.....خیلیییییییییییییی...

منم با گوشی اکثرا میذارم...کاری نداره . همون گذاشتن تصورو که بزنین و بعدشم ارسال فایل جدید. بعد گزینه مدارک رو انتماب میکنین و میرین تو گالری و یه عکس انتخاب میکنین:)
البته گاهی با گوشی ادا در میاره و آپلود نمیکنه:|

واقعا میشهههههههه؟؟؟؟؟؟اخههههه....خببب...من هربار ک رو عکس تصویر میزنم ی ص سفید میاد فقط......

بنظرم یه هاله ی نور بکش بالاش بنویس حضرت سلیمان علیه السلام!!!
چقدر بعضی از ماها دین رو سخت میکنیم!

خخخخخخخخخخ.....عاشق نظریاتتونم....

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سلام ...
به وبلاگ من خوش اومدین ...
اینجا یه دفترخاطرات روزانه است ...
و پر از حرفای چرت و پرت دل یه دانشجو...
و محدودیت هاش...
...
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان